alla titta hit!

ChaChao! Det är 2 dagar kver till jul och ja vill ha en mobil få se om ja får de=]
idag va ja me mollie vi va i stan o typ titta lite sen åkte vi typ hem till henne o sen mkt mer blablabla... vi köpte varsin mascara volym 5x hete den typ, jo men den va väll bra då.
Kl 4 åkte ja hem och nu har jag gjort min nya disign till denna nya blogg. ska typ göra en ny sen. men nu ska ja säga hej då min gammla blogg, och titta hit alla!
                                                                                                       Kisses/Quties


kommentarer
Postat av: Ellinor Stenhaug

Jag tycker viska göra något snart :D

finfin blogg !:D



/ELlinor StENhauG ;)

2009-12-23 @ 17:27:11
URL: http://elliochelli.blogg.se/
Postat av: mysan

hahah gmn den va min maskara asso du fick iden på den maskran från mej:P<3

2010-01-01 @ 15:38:23
URL: http://www.unth.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0