trött dag..

Chiaoo! idag har ja typ först va ja i centrum me moster, mamma o kussen min, dom skulle typ köpa något. Sen när ja kom hem la ja mej i soffan ja va rätt trött efter, sedan gick jag ut, brorn min ville ut och åka pulka men de va inte länge typ 10 min sen gick han till sin kompis, sen skulle ja precis gå in då kom min kussin ut och ville åka fast hon e lix 1 o ett halft år så ja kunde ju inte säga nej sedan när jag kom in satte ja mej här vid datan o gjorde ny disign på bloggen. Nu ska ja väll äta om typ 40 min, e hungrig. ja de va inte mkt ja skulle skriva nu just see u!
                                                                                                                
                                                                                                             KISSES// Quties


kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0