Slut elr?



Sa vi alltid elr vad är det som häder? jag stöder dej i allt och du mej men ja kan inte göra allt perfekt. du tjatar om dina gammla kompisar när vi är me varandra, jag vill bara att allt ska bli bra  och att du mår bra. men du och jag pratar alldrig om varan ja gillar och höra vadu säger men frågar du någon gång hur jag har det?? jag kan göra vad som hällst för dej och om det är så att de är de gammla kompisarna du vill ha tbx kan ja hjälpa dej.. men du gör som du vill i bland gör det ont att tänka för mkt men då måste ja få ut det med ord... du hjälpte mej att bli glad när allt pajade men sedan har det alltid vart jag som hjälper och lyssnar på dej. du betyder mkt  men allt handlar faktiskt inte bara om dej och hur du har det?? kommer du ihåg när du frågade vad ja skulle spela upp för låt när du dog ja sa vet inte men sedan sa du '' jag kommer spela upp sofijah låten du är det finaste den låten vi lyssnar tillsammans och gråter till!...men jag älskar dej i vått o torrt och hoppas att du alltid komme att må bra för du betyder faktist väldigt mkt !♥♥♥
                                                          

kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0