sista inlägget för ikväll!

Nu är de dags o krypa ner i sägen men ville bara berätta om min dag ikorta ord...
kl. 06.40 vaknade jag och sen gick jag o klädde på mej och ni vet hur en morgon går till;) i skolan hade vi elrfall den längsta dagen.. vi slutade kl 16.00 och sista lektionen var No sen åkte ja stella och lidia till södra station och sen blablabla jag åkte hem iallafall men vet ja fan va ja skriver haha!... SEE YA BITCHES!♥

                                                                     


kommentarer
Postat av: » Amanda Matanovic

hej, ny blogg!

I bloggen hittar du gratis design, utlottning, min vardag och annat roligt. Kolla in den och skriv gärna vad du tycker om den.



föresten så är [gratis design nr1] uppe i bloggen, ta den hellt gratis läs mer ibloggen.



HA EN SUPER BRA MÅNDAG NU :)

2010-03-22 @ 16:19:55
URL: http://bloggensdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0